sobota, 24 maja 2014

Wielkanocne lilie z papieru

Wielkanocne lilie z papieru

Wielkanoc tuż, tuż, więc zaczynamy tworzyć wielkanocne ozdoby!

Pomysł na wykonanie lilii znalazłam tutaj.
Kierując się zamieszczona na stronie instrukcją zrobiłam swoje własne wielkanocne lilijki. Przyznam, ze najwięcej problemów sprawiło mi zawijanie w rurkę odrysowanych kształtów dłoni, tak by utworzyły kwiat i oklejanie ich taśmą. Kilka lilii wylądowało przez to w koszu. Zdecydowanie jest to coś, w czym trzeba nabrać wprawy, więc nie należy się przejmować, jeśli na początku nam nie wyjdzie.
trzy lilie z papieru

Łodyga wykonana została z materiału opisanego jakochenille lub pipe cleaner. U nas można spotkać ten owinięty puszkiem drucik pod nazwą kordonekwycior lub drucik ozdobny. Ja swoją paczkę kupiłam w Empiku, ale większy wybór oferują sklepy internetowe.

Tutaj jeszcze wersja wersja lilii z łodygami z patyczków do szaszłyków:  
 
dwie lilie w doniczce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz